Guest user
Anorak Nation
Previous Next

UPDATE.
Ook vandaag is de Norderney nog niet vertrokken, lees het onderstaande bericht dat op http://www.norderney.nl/logboek.html staat. Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.

Ik had vandaag een dagje vrij en ik wou noch een laatste groet brengen aan de norderney,zodus ik in mijn wagen richting antwerpen,het slechte weer en de file,s nam ik er graag bij.Eenmaal aangekomen was ik wel
een beetje verbaast hoe het schip daar zo lag aan de kade,ik en de norderney totaal alleen,ik heb volop nog foto,s gemaakt want ik dacht dat dit misschien wel mijn laatste kans was.Ik was echt betreurd hoe
de norderney er bij lag,totaal aan zijn lot overgelaten,alles vastgebonden,masten naar beneden,alles vast getimmerd,luiken dichtgelast het lijkt wel een gevangenis.Ik heb daar zo een half uur ter plaatse gebleven en alle herrinneringen kwamen terug.Jammer genoeg heb ik geen souvenier kunnen bemachtigen.Ik zal de norderney erg
missen omdat ik maar een 50 tal kilometer van woonde,ik heb de norderney nog een schouderklopje gegeven en met tranen in de ogen heb ik haar verlaten(en dit is geen mop).
10 Juli 2008 Mario

So, the Norderney is still in a harbour of Antwerp waiting for approval to leave Antwerp. It is now waiting for NO windy weather. Nico.