Hi, everyone. This following message is in the Dutch language.

Hallo iedereen. Dit onderstaande is te lezen in de google group nl.media.radio.zeezenders . Vanwege de belangrijkheid van dit bericht heb ik daarom dit bericht "overgeplakt" in deze nieuwsgroep, zodat iedereen die dat wil vanavond nog of anders morgen (zondag) zélf een kijkje in Antwerpen kan gaan nemen.
Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.

De hele afgelopen week is er van 's morgens tot 's avonds aan de Norderney gewerkt. Ik ben vanavond nog eens een kijkje gaan nemen hoe ver ze staan. Toen ik arriveerde aan het schip waren ze bezig aan de boeg. Daar hangt een groot zeil voor. Toen ze me zagen naderen met een fototoestel werden de werkzaamheden stop gezet. Ik kreeg geen reactie op de vraag of alles naar wens verloopt. Voor de foto's van vanavond kan je terecht op
http://www.bloggen.be/zeezenders

Perhaps somebody will this evening and/or tomorrow (Sunday) go the habour of Antwerp and see to this works at this schip on which till 31 August 1974 the formerly offshore radiostation Radio Veronica had broadcasted. And will perhaps take photos of this works and place this photos on a website. Greetings of Nico from Gouda, the Netherlands.