Radio Waddenzee in juli en augustus.
From: zxcvbnm asdfghjkl (q_1_2_3_4_5_6xhotmail.com)
Sent: Sat 6/21/08 3:23 PM
To: hj.kuipers1xchello.nl (vervang de letter x door het @)
Hallo Herry Kuipers. N.a.v. het volgende bericht dat op jouw website staat heb ik een vraag: weet je of de scheepszender in die periode dan ook aangezet zal worden? Want die Spaanse zender 's avonds ná zonsondergang ben ik al lang zat :-) Dan kan ik (ook) Radio Seagull 's avonds en 's nachts éíndelijk voor de éérste keer goed ontvangen met hun "progressieve rockmuziek". De scheepszender heeft nu eenmaal een groter bereik van de landzender, zo is begin mei gebleken. Dit óók indien de "Janni Baynton" aan de kade te Harlingen blijft liggen tijdens het uitzenden vanaf dit zendschip, zo is vorig jaar november gebleken. Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
Programma's vanaf radiolichtschip
Met ingang van het tweede weekend in juli en alle weekenden in
augustus zendt Radio Waddenzee op zaterdag en zondag live uit vanaf
het radiolichtschip Jenni Baynton. Het schip aan de Zuiderpier in de Harlinger haven is dan voor publiek toegankelijk. In deze periode is
er ook een Engelse crew van Radio Seagull op het schip aanwezig. Zij gaan in iedere dag live programma's maken in de avond en nacht, 7
dagen per week.
Zodra ik antwoord heb ontvangen van hem zal ik dit hier doorgeven. Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
See also http://www.radioseagull.com/
Greetings of Nico from Gouda, the Netherlands.
Related
Responses
- Re: Radio Waddenzee and Radio Seagull in July and August. patrick.jacobsii patrick.jacobsii
- Re: Radio Waddenzee and Radio Seagull in July and August. Q_1_2_3_4_5_6

Digg
reddit
Google Bookmarks
Yahoo! My Web
del.icio.us
StumbleUpon
Newsvine
livejournal
Facebook
BlinkList