Here is the latest news about the weekly printed/pressed copy of the Dutch top-40.
RE: Mixen van het geluid van een offset drukkerij met de openingstune van de top-40.
From: zxcvbnm asdfghjkl (q_1_2_3_4_5_6xhotmail.com)
Sent: Fri 6/20/08 4:35 PM
To: Jeroen Polak, Prime Time Management BV (infoxprimetimemanagement.com)
Security scan upon download
image002.jpg (71.9 KB)
If you're having problems downloading attachments, please sign in
again and select "Remember me on this computer".
Sign in again
Hallo Jeroen Polak. Héél hartelijk bedankt voor jouw antwoord! Misschien is het mogelijk dat ik nader geïnformeerd wordt door je indien Tiësto daadwérkelijk zo'n nummer wil gaan "componeren". Alvast héél hartelijk bedankt daarvoor! Hartelijke groeten van Nico uit
Gouda.
Beste Nico,
Dank voor je mailtje.
Je voorstel is inmiddels aan Tiësto doorgestuurd en voorgelegd aan het management.
We kregen in de afgelopen twee weken tientallen verzoekjes binnen om iets te doen
met het verdwijnen van het gedrukte Top40 blaadje; sommigen wilden het zelfs doen
met de originele tune van de Nederlandse Top40.
Gegeven is dat Tiësto de komende maanden slechts sporadisch in Nederland is en om
die reden geen tijd kan vrijmaken voor een dergelijke productie.
Niettemin bedanken we je voor je voorstel.
Een goed weekeinde,
Kind regards,
Jeroen Polak
Prime Time Management BV
P.o. Box 7042
4800 GA Breda
The Netherlands
E: Infoxprimetimemanagement.com
T: +31 76 521 53 64
F: +31 76 513 84 36
http://www.tiesto.com
http://www.myspace.com/tiesto
http://tiesto.hyves.nl
CONFIDENTIALITY NOTICE:
The contents of this e-mail are confidential to the ordinary user of the e-mail address to which it was addressed, and may also be privileged. If you are not the addressee of this e-mail you may not copy, forward, disclose or otherwise use it or any part of it in any form. If you have received this e-mail in error, please e-mail the sender by replying to this message and delete this document. Violation of this notice may be unlawful.
Van: zxcvbnm asdfghjkl [mailto:q_1_2_3_4_5_6xhotmail.com]
Verzonden: donderdag 19 juni 2008 17:46
Aan: infoxprimetimemanagement.com
Onderwerp: Mixen van het geluid van een offset drukkerij met de openingstune van de top-40.
Geachte medewerk(st)ers van Prime Time Management van Tiësto.
Misschien wilt U mijn onderstaande e-mail naar Tiësto (Tijs Verwest) doorzenden. Alvast héél hartelijk bedankt hiervoor!
Hallo Tiësto. Misschien weet je dat de top-40 sinds 7 juni jl. niet meer in druk verschijnt in het wekelijkse reclame blaadje van de Free Record Shop. Oftewel "het gedrukte exemplaar" ís er niet meer!
Daarom stel ik nu aan je voor om het geluid van een in werking zijnde offset-drukkerij waar zulke reclame blaadjes op worden gedrukt te gaan mixen met de tune van de top-40, dit is "Blue Tango" van Sid Ramin.
Met wat instrumentale klanken hier éxtra(!) door heen moet het toch
een redelijke "hit-potentie" gaan krijgen om volgens mij in de top-40 terecht te kunnen komen. Ik weet al een goede titel hiervoor: "In Search [of: Remembrance] Of "Het Gedrukte Exemplaar" Of The Dutch Top 40". Misschien vindt Erik de Zwart voorzitter van de "Stichting Nederlandse Top-40" dit wel een goed idee om zo'n nummer te gaan
maken. Neem contact hierover op met hem zou ik hierbij zeggen!
Dan is er voor altijd een muzikaal aandenken van "het heengaan" van "het gedrukte exemplaar"! En misschien staat dit nummer van je dan ook nog wel ooit eens in de top-40 genoteerd!
Bij voorbaat héél hartelijk dank om mijn e-mail te willen beantwoorden
(+ zo'n nummer te willen componeren)!
Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
P.S. Vervang de letter x door het @ in alle bovenstaande e-mail adressen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
N.a.v. dit bovenstaande antwoord heb ik hierbij een voorstel aan
jullie m.b.t. "het gedrukte exemplaar" van de top-40. Het zou natuurlijk wekelijks bij een reclame-drukkerij gedrukt kunnen gaan worden, maar hoe wordt het "h.g.e." dan lándelijk verspreid?
Daarom denk ik nu aan een landelijke krant om dáárin de top-40 te
laten afdrukken, dan is het probleem m.b.t. landelijke verspeiding meteen opgelost. Ik stel hierbij dan voor om te beginnen met de 2000e top-40 van 25 oktober 2003 (dus niet: 1 november 2003!) als een soort van "ingezonden mededeling" op A4-formaat. Wie werkt bij een
landelijke krant (Telegraaf, AD, Volkskrant, Trouw) om een goed
advies te kunnen geven over mijn voorstel? En hoeveel moet zoiets dan gaan kosten?
De top-40 die daarna "in druk" "moet" verschijnen is de 2250e top-40 van 16 augustus 2008, dus dit duurt nog even.
Mocht Erik de Zwart en/of andere bestuursleden van de "Stichting Nederlandse Top 40" beslist géén "het gedrukte exemplaar" in de krant willen hebben staan, dan verneem ik dit dan nog wel van hun! Maar ik weet wel (behoorlijk) zeker dat hun dit initiatief van mij wel erg zullen toejuichen én misschien wel willen gaan uitbreiden tot een wékelijks "het gedrukte exemplaar" in een landelijk dagblad i.p.v. in een of ander reclame-blaadje.
Dus laat even wat van jullie horen wat jullie van mijn voorstel vinden
+ ook een antwoord graag m.b.t. de kosten van het (alsnog) afdrukken van de 2000e top-40 in een landelijke krant.
Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
Greetings of Nico from Gouda, the Netherlands.

Digg
reddit
Google Bookmarks
Yahoo! My Web
del.icio.us
StumbleUpon
Newsvine
livejournal
Facebook
BlinkList