Read the latest news about this topic
Boodschap uit het gastenboek van Radio Veronica van vandaag, 17 juni. http://www.norderney.nl/logboek.html
Hans Brouwers
Toch blijft het zonde dat de Top 40 (weer) niet verkrijgbaar is als gedrukt exemplaar. Alleen helpt het volschrijven van nieuwsgroepen
(tot in het buitenland aan toe) en gastenboeken daar niets aan. Dat de Free bedondert je shop ermee gestopt is, heeft alles te maken met de door Erik aangekondigde Top 40 website, die er in mei zou zijn. Daarop ondermeer de mogelijkheid om nummers uit de lijsten direct te downloaden. En tja, dan zit je in de wijk van Hansie. Het onmiddelijk stoppen met publiceren van de Top 40 in zijn blaadje heeft volgens mij die aanleiding. Anders stop je niet midden in een jaar. Gewoon wraak dus.
Mijn antwoord hierop op dezelfde website..
Hallo Hans Brouwers. Héél hartelijk bedankt voor jouw antwoord! Zoiets zei Erik de Zwart ook al op zaterdag 19 april in hotel "Lapershoek" tijdens de zeezender Radio Veronica-dag m.b.t. (enkel en alleen) zijn nieuwe top-40 website die overigens er nu nog steeds niet is, als ik mij nu niet vergis.
Tja, dan kan ik de reactie van de F.R.S. wel zéér levendig voorstellen temeer omdat ik weet dat men aldaar een groeiend bezwaar had tegen de wijze van samenstellen van de top-40.
Hartelijke top-40 groeten van Nico uit Gouda

Digg
reddit
Google Bookmarks
Yahoo! My Web
del.icio.us
StumbleUpon
Newsvine
livejournal
Facebook
BlinkList