Guest user
Anorak Nation
Previous Next

Q_1_2_3_4_5_6 <...> said:
...

Hallo Nico,

De Top 40 zal DEFINITIEF niet meer in Free Charts verschijnen.

Martijn

Here is the very latest news about this topic. Greetings of Nico from Gouda, the Netherlands.

hotmail.com)
Sent: Mon 6/09/08 2:16 PM
To: Trotsenburg, Bastiaan (bastiaan.trotsenburgxfrs.nl); e.dezwartxmat54.nl

Geachte Bastiaan Trotsenburg en Erik de Zwart.
In antwoord op het antwoord van Bastiaan Trotsenburg stel ik hierbij voor om náást het wekelijkse FRS-reclameblaadje per filiaal van de FRS VIJF (grote filialen: TIEN) losse A4-velletjes met de Top-40 hierop afgedrukt mee te laten drukken en die vervolgens mee te laten verpakken in de plasic "omhulsels" waar wekelijks de FRS-blaadjes per filiaal verpakt zitten. Op de achterkant van deze losse top-40 velletjes kunnen dan een of meerdere reclames voor artikelen die te koop zijn in de FRS-winkels worden afgedrukt, overeenkomstig de reclames die in het wekelijkse FRS-blaadje staan. Dan kunnen de échte top-40 die-hards tóch wekelijks "het gedrukte exemplaar" ophalen en heeft de FRS vrijwel geen éxtra druk-kosten hieraan. Ik neem aan dat de "Stichting Nederlandse Top 40" dan gráág deze éxtra druk-kosten wil gaan betalen. De distributie-kosten blijven volgens mij dan hetzelfde als voorheen. Indien dit te duur mocht blijken voor de FRS en/of de "Stchting Nederlandse Top-40", is het misschien dan mogelijk om één maal per MAAND (vier of vijf zaterdagen) een ápart blaadje náást het wekelijkse FRS-blaadjete te laten drukken waar dan alle vier of vijf top-40's in staan van de "afgelopen maand". Dan heeft de FRS (zo goed als) géén éxtra druk-kosten en/of distributie-kosten hieraan en hebben de échte fans van "het gedrukte exemplaar" van de top-40 dan tóch "het gedrukte exemplaar" van de top-40, alhoewél in dát geval steeds met een (kleine) maand vertraging. Ik hoop dat er iets met mijn voorstel gedaan kan worden om "het gedrukte exemplaar" tóch op een of andere vorm voort te kunnen laten bestaan na 31 mei 2008! Bij voorbaat héél hartelijk bedankt voor de moeite om mijn voorstel te wilen bestuderen! Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.

Subject: RE: Misc: Mail ontvangen van Nico uit Gouda Xxx
Date: Mon, 9 Jun 2008 13:01:44 +0200
From: Bastiaan.Trotsenburgxfrs.nl
To: Q_1_2_3_4_5_6xhotmail.com

Beste Nico,

De samenwerking tussen Free Record Shop en de Stichting Top 40 is beëindigd. De Top 40 zal daarom niet meer ingedrukte vorm in FreeCharts verschijnen.

Voor de actuele hitlijst kan ik u verwijzen naar de radiouitzending op Radio 538 of www.Top40.nl.

Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP B.V.
THAT'S ENTERTAINMENT
Bastiaan Trotsenburg
Marketing coördinator
Essebaan 55, 2908 LJ
Postbus 155, 2900 AD
Capelle a/d IJssel
t: 010–2844777
e: btrotsenburgxfrs.nl
on-line shopping: <www.FreeRecordShop.nl>

Folded text