Guest user
Anorak Nation
Previous Next

Saturday, 14 June 2008

1 message

Q_1_2_3_4_5_6 <...> said:
...
Hallo iedereen. Omdat ik nu, zaterdagavond 14 juni, nog steeds geen bericht heb gehad van Bastiaan Trotsenburg van de Free Record Shop- keten, neem ik hierbij nu aan dat dit ook nooit meer zal komen. Dus de "verbinding" tussen de F.R.S. en de "Stichting Nederlandse Top 40" is hierbij definitief verbroken!
Nu kunnen wij "bij de pakken neer gaan zitten" maar dan is er (zeer) waarschijnlijk (nog steeds) geen "gedrukt exemplaar" van de top-40 op
15 oktober 2009, de dag dat het exact 50 jaar geleden is dat de
V.R.O.N. werd opgericht. Tenslotte is de top-40 bij Radio Veronica begonnen!
Daarom nu een oproep van mij: wie van jullie heeft een offset
drukkerij danwel werkt daar? Stel dan eens voor aan Erik de
Zwart, e-mail adres e.dezwartxmat54.nl (vervang de x door @),
voorzitter van de "Stichting Nederlandse Top 40", om een contract te gaan ondertekenen om de top-40 in ieder geval t/m volgnummer 2500 te gaan drukken (deze week, week 24, heeft volgnummer 2241). De verspreiding kan dan misschien (nog wel) via de filialen van de F.R.S. gebeuren of anders weet Erik de Zwart wel een oplossing hiervoor
indien de F.R.S. in het geheel niet (meer) wil meewerken aan de verspreiding van "het gedrukte exemplaar"!
Denk allen hier eens goed over na!

Laat "het gedrukte exemplaar" weer als vanouds klaar liggen bij uw platenhandelaar!
Hartelijke top-40 groeten van Nico uit Gouda.

And now in English: who of you owns a printing business and is able to print/press weekly the Dutch top-40 and sent the printed copies to Erik De Zwart? For his e-mail address: see above in this posting of me. Very much thanks in advance from me to continue the "weekly printed/pressed copy" of the Dutch top-40! Greetings of Nico from Gouda, the Netherlands.